( پســـــــت ثابـــــــــــــت )


                                                                       * به نام خود آ *



سلام به همه خواننده های خوب.

تو پروفایلم یه معرفی مختصر از خودم دادم.

بعلاوه اینکه وکیل پایه یک دادگستری هستم ، فعلا و تا زمانی که شرایط ، مطلوب باشه ، مسئول کمیته حقوقی کارگروه زنان شهرمون هم هستم.

این وبلاگ رو به این جهت درست کردم که فعالیتهای کمیته حقوقی رو یادداشت کنم و ضمنا اگر مسائلی مربوط به قانون بود که تو ذهنم سنگینی کرد و فرصتش مهیا شد ، اینجا بنویسم.

بنابراین با توجه به مشغله های رنگارنگ ، ممکنه آپ مرتب نداشته باشم.

امیدوارم دوستان خوبی از این رهگذر پیدا کنم.





نظرات 4 + ارسال نظر
رسول جمعه 15 آذر 1392 ساعت 22:22 http://www.bazmshahi.com/

جای خوبی امیدوارم بتوانیم از اندیشه های ظلم ستیز حق جوی شما در این اینجا استفاده نمایم

Masʘ‿ʘd شنبه 9 آذر 1392 ساعت 22:44

سلام مبارک باشه
امیدوارم موثر باشه برا خوانندگان
ان شالله

سلام. ممنونم. منم امیدوارم.

سکوت دوشنبه 4 آذر 1392 ساعت 21:37

سلام
مبارک باشه .
کارتون بسی جای تشکر دارد
لطفا اگه میشه این اسم مخفف و سخت سایتت رو تو ضیح بدید.
خب esf که تابلوس
بعد او ام و اچ اول اسم و فامیلته ؟
بعد اون 1516 یعنی سال تولدت؟
دیگه هم سلامتی .امیدورام موفق باشید عمه خانوم

سلام.
مرسی.
بسی خواهش میکنم!

خب بعله.
بعد بله.
شماره پروانه پایه یک وکالتمه نمکدون :دی

دیگه خیروخوشی. امیدوارم تندرست باشی شادوماد فراری :)

علی الحساب من اینجا بیخ شاخ و برگ زیتون هستم!
بقیه هم ایشالله دوست دارن

چه ترکیب محشری: زیتون و کاکتوس :)

امیدوارم واسه خواننده ها مفید باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.